fredag 15 maj

Hann inte skriva något tidigare då jag la in bilderna på soffan. Höll på att laga middag samtidigt och jag är ju inget proffs på matlagning så det kan lätt gå fel.
Vi fick besök av Anders & Carola då vi precis satt oss ner vid matbordet och skulle äta, bra tajming men det gick ju bra ändå. Dom busade med Matilda medans vi åt, sen satt vi oss ner och drack lite kaffe och la Matilda. Nu sover hon som en stock, hon var säkert jätte trött lilltjejen våran.
Vi har suttit i ny-soffan och sett på talang med Kalle som kom förbi strax efter 21. Nu har han farit hem så det är bara jag och älskling kvar här hemma, plus hjärtat vårat som sover. Ska gå och sätta mig i soffan med honom nu, han ser så ensam ut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback