tisdag 9 juni

Matilda har precis gått och sova. Hon var jätte jätte trött. Vi har varit på besök hos Carola & Anders ikväll. Dom ska flytta till huset dom köpt den 25:e juni. Är riktigt avundsjuk på dom! Jag, älskling och min pappa ska hjälpa dom med tapetseringen där. Det kliar i mina fingrar när jag hör att dom ska få flytta till ett hus, jag vill bara dit och inreda :) hihi. men jag får nog vänta tills jag får mitt hus någon gång i framtiden.
Emmy var hit vid 15 tiden idag, vi drack kaffe och pratade om senaste tiden.

Ikväll ska vi se Paris hilton BFF eller vad de nu heter på tv. Även Desperate housewives kl 21! det får man bara inte missa. Godis har vi laddat med också, fredag mitt i veckan.
Sov så gott, nu ska jag sätta mig med älsko i vår mysiga soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback