måndag 15 juni

Imorgon bär det av mot GÖTEBORG med pappa och min lillebror. Eller vi ska till Vänerborg/trollhättan för att vara exakt. Men det är lika långt till Göteborg därifrån som från luleå-piteå så det blir nog att fara dit en del.
Min älskling ska stanna hemma, han måste ju jobba :( så det är bara jag och Matilda som ska ner. Så himla tråkigt att fara utan honom, kommer sakna ihjäl mig. Tur det finns telefon.
Kameran ska med så det blir massor med bilder, ska försöka lägga ut lite när jag är där så min älskling också får se hur vi har det. Nu ska jag mysa med Christoffer innan vi lägger oss. Ska iväg tidigt imorgon bitti. Vi måste vara iväg senast 7 för att komma fram mellan 22-00. Hoppas resan går bra med Matilda, och vädret! hoppas det blir fint. 
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Erik Kusin

Hur trivdes du i Vänersborg på midsommar nu då? Hände det något spännande senare på kvällen? Fick du barnvakt så du kunde festa loss? :) jag hade det bara bra, hamnade på en husfest hemma hos en kompis i Trollhättan.

Du är tillbaka i Luleå nu va? Skulle vara kul att komma upp och hälsa på i norra Sverige någon gång, är ju faktiskt lite pinsamt att man har kusiner där som man inte ens visste om att dom fanns :P



Ha det bra och trevligt att träffa er!



Puss och kram Erik

2009-06-22 @ 06:29:13
Postat av: sanna

ERIK! då tycker jag du packar väskorna och drar upp med oss inom kort! 19timmar tåg :P

2009-06-22 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback