fredag 26 juni

Nu är helgen här. så underbart!!  Vad som är ännu bättre är vädret här ute. Som alla vet redan så ÄLSKAR ÄLSKAR jag sommaren. Min syster kommer hit med sin unge snart, vi ska åka till bensbyn och vara där hela dagen. Christoffer kommer dit när han slutar jobbet så vi ska stanna där till imorgon iallafall.
Det är ju boden alive i helgen men det blir inget för min del. Väntar på piteå dansar och ler och luleå kalaset istället. Nu måste jag packa lite saker jag ska ha med mig till bensbyn.

Just ja, branden jag skrev om igår. Hela max & expert vid elgiganten här i luleå har brunnit ner. Fanns nästan ingenting kvar av dom ställerna. Tittade på nyheterna och där visade dom hur det brann vilket var väldigt mycket.
Men nu ska jag gå iallafall. skriver kanske ett inlägg lite senare.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Får ta och göra de när jag kommer till luleå. kommer på tisdag =)

2009-06-26 @ 19:09:52
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback