fredag 12 juni

STUDENTerna fyller upp hela stan idag. Åkte in till stan vid 11 för att gå och titta på alla studenter med Sara & Leon. Gud så varmt det blev helt plötsligt, jag höll på att tuppa av.(inte riktigt men nästan) tack och lov att det blev lite mulet sen, jag tog på mig tok för mycket kläder.
Blir riktigt avundsjuk på dom som går ut nu, jag längtar tillbaka!! Träffade Marcus och hans lillebror vid örnen och Kalle vid kungs. Jenny tog studenten, antons flickvän (en kompis till christoffer). Men vi for till stan för att titta på Sara & Malin som tog studenten från MP & BF. Grattis till dom.
Nu ska Matilda sova en liten stund, hon verkar lite småtrött igen fast hon sov i vagnen ett tag i stan.
Jag är lite sugen på utgång ikväll. Fast en hemmakväll vore inte helt fel heller, bjuda hem någon och äta & dricka gott. Ja, vi får väl se vad som händer i slutändan, vi har ju lilla Matilda hemma också :D 
Mamma älskar dig så otroligt mycket Matilda <33



mammas guldklimp



min studentklänning förra året.


Kommentarer
Postat av: jenny

Nämen ! :D snygg studentklänning du hade;)

2009-06-15 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback