söndag 5 juli

Hittar inte laddaren till min kamera så jag kan inte föra över nya bilder till datorn. Måste fortsätta leta så hittar jag den säkert nånstans.
Sanna och Marcus kom hit på torsdagen, vi hyrde film och bara var hemma den kvällen. 
Fredag for vi till stan och åt lunch där (exotic), senare på eftermiddagen åkte vi ut till C:s föräldrars stuga och åt middag där & drack lite gott.
For tillbaka hem på lördagen och tog det rätt lugnt faktiskt. Tjockade på oss med godis,chips, läsk & en film.
Idag sov vi till 11:15 INKLUSIVE Matilda. Åkte till storheden innan vi for till tågstation för att dom skulle åka hem. Riktigt skoj när man får träffa dom, hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång.
Dom köpte en jätte fin present till Matilda. Ska lägga in en bild på den när jag hittat laddaren till kameran. Jag fick även 500kr av dom till att köpa vad jag vill när jag fyller år på torsdag. Tusen Tack!!
Nu är det bara 4 dagar tills jag fyller år och 5 dagar till mitt lilla kalas.

Vi har varit en sväng till Sara & Robin ikväll. Köpte deras soffbord som dom ville bli av med för att dom ska köpa ett nytt. Det blev riktigt bra, nöjd :) Ville ha ett sånt tidigare men kostar 600kr ny och tyckte den vi hade också dög så jag lät bli att köpa. Men nu fick vi deras för 300kr.

Nu ska jag och älskling se film. GOD KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback