onsdag 22 juli

GodKväll
Nu ska Matilda precis gå och lägga sig, klockan har ju passerat 19 vilket betyder läggdags för henne.
Vi har varit till Piteå idag, PDOL har ju börjat. Gick runt på marknaden och affärerna där. Köpte en tröja & ett linne, det var de enda, annars bara mat och godisrem åt mig och Christoffer. Försökte leta efter kläder till Matilda men hittade inga, hon skulle behöva nya byxor. Tur det är sommar så hon inte är i så stort behov av de just nu. Ska gå på stan nån dag då jag har tid över och köpa hon lite nya kläder.
Undrar om det kommer något bra på tv ikväll?
Ha en toppen kväll så hörs vi snart igen. Puss

Kan inte beskriva min kärlek till dig i ord - Matilda
Jag älskar dig - Christoffer
2 personer närmast mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback