torsdag 31 december

Gott Nytt År !!!!

Då har sista dagen på året satt igång. Hej då 2009, Hej 2010.
Ikväll ska jag fira nyår med härliga vänner hemma hos mig. Hoppas verkligen på en underbart rolig kväll.
Middag blir det någon gång mellan 16-17. Varmrätten: Bakad potatis m räkröra & skinkröra & bröd. Enkelt men väldigt gott.

Matilda ska iväg till min mamma vid 14-tden. Kommer sakna henne vid 12-slaget men hon har det bra hemma hos sin mormor. Nästa år kanske jag tar med henne till stan så hon får se fyrverkerierna, tycker det känns lite onödigt i år eftersom hon ännu är så liten.


Dukning

Sötaste Matilda som sitter i sin gåvagn


Dessa härliga stay-up-strumpbyxor ska på ikväll. Mycket finare irl. (säg till om det är en för vågad bild, då plockar jag bort den) Tyckte inte det var så farligt så jag tänkte bjuda er på den.  


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Skit snygga stay-ups! Riktigt härligt! Och du som redan har så snygga ben från början blir perfekt =D Ska bli så kul ikväll, satsar på att komma vid 18-19 tiden =)



P.s tack för din kommentar:)

2009-12-31 @ 14:30:19
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback