torsdag 3 december

Idag har jag varit en sväng på stan. Medans jag gick omkring där var Matilda hemma hos min mamma. Jag for dit när jag var klar på stan men hann inte vara där allt för länge innan vi for iväg hem till oss och åt middag, min lillebror hängde med oss hit också.

Matilda har verkligen lärt sig gå nu, hur duktig som helst är hon. Exakt 1 vecka sedan idag hon tog sina första steg i livet.
Imorgon fyller sötnosen 1 år. Grattis Grattis Grattis

Imorgon är det dags för tårtbak. På lördag blir det kalas.
Emma & William ska komma hit på dagen eftersom dom inte har möjlighet att komma på lördag, ska bli kul att träffa dom igen.




En tidig födelsedagspresent till Matilda från mormor. Herregud var hon gillade den, hon höll på att skratta ihjäl sig när hon utforkade sitt nya slott, prinsessan våran  <3
Verkligen kul att hon uppskattar nya saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback