torsdag 17 december

Nu ligger Matilda och sover, redan halv sex fick hon lägga sig i sängen för att sova. Hon var verkligen jätte trött eftersom hon sovit vid 9-tiden i morse senast.

Min mamma var här fram till klockan 13 ungefär, efter det ringde jag min pappa så han kom hit :) Skönt att få lite hjälp av sina föräldrar. Han for hem när Matilda lagt sig vid 17:30.

Matilda har fått bada ikväll, hon tyckte det var så roligt att sitta där och plaska tillsammans med sina badleksaker. En renbäddad säng väntade på henne efter badet. Så mysigt. Jag tror att det finns en till säng i den här lägenheten som behöver renbäddas...... Min!!



Imorgon är det fredag. Min syster ska komma hit och hälsa på. Hon blir här fram till söndag mest troligt.
Imorgon kväll tänkte vi kanske fara hem till Sara och hälsa på, sen får vi se vart kvällen för oss ;)

Kvällens planer
Renbädda sängen
Slå igång tvättmaskin och tvätta orena kläder
Se halv åtta hos mig kl: 19:30
haha
Se bonde söker fru kl 20:00


Kommentarer
Postat av: sanna

ja usch! om de inte skulle vara så kallt, så skulle vintern vara jätte mysig.



okej, ja förstår. hur går det med jobb sökandet då?

och allt annat. hur har ni det? :)

2009-12-17 @ 19:19:24
URL: http://sannajla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback