tisdag 8 december

Idag ska vi på läkarbesök klockan 14. 1-års kontroll för Matilda.

Igår kväll tog jag och Matilda oss ett varmt bad så idag är vi båda rena och fina.
Nu sitter Matilda och kollar på barnprogram i sin nya saccosäck. Tänkte gå ut på en promenad med henne snart, måste köpa ketchup på Ica.

Imorgon ska jag iväg till Haparanda/IKEA med min pappa och lillebror. Dom skulle dit så jag följer med för att fördriva lite tid. Matilda ska vara med mormor under tiden, hon kommer hit så Matilda inte behöver fara iväg hemifrån. Det blir säkert skoj :)  


,
Nya bilder på Matilda nu på morgonen.
La henne klockan 17:20 igår för att hon var väldigt trött. Hon somnade direkt och vaknade 08:30 idag. Förstår inte hur hon orkar sova så mycket, men hon är väldigt förkyld nu, var tvungen att köpa nezeril på apoteket igår för att hon är så himla snorig. Hoppas det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

va glad hon är :)

2009-12-08 @ 19:17:29
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback