tisdag 29 december

Har varit dålig på att blogga sen jul. Ska skärpa mig och fortsätta skriva som jag brukat göra

Har precis ätit middag, makaroner och köttbullar/prinskorv m. sås blev det. Gott!
Nu är kära tvättmaskinen igång för fulla muggar. Har 3 maskiner jag måste tvätta. Min tvättkorg var överfull så det var bara att sluta lata sig och ta tag i saken.

Ikväll kommer Linnéa hit :) Ska planera lite inför nyår.. Vi ska fira det nya året hemma hos mig tror jag. Middag, god dricka och bra sällskap och såklart massor av musik :) Har köpt 2 fyverkerier till nyår också, det blir nog fin fint.

Matilda ska strax få äta middag. Har varit iväg och handlat mat och lite andra saker med henne i morse, gick hur bra som helst.

Ska bjuda på lite nya bilder vid 18-19 tiden ikväll, kika in då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback