onsdag 9 december

Jösses vad trött jag är.. Mina fötter är helt döda efter en hel dag i Haparanda.
Köpte 2 stycken lakan till Matildas säng från IKEA, 79kr/2pack.
100pack värmeljus 27kr
Matlådor 3pack/19kr
& 1 par byxor från TEX i Tårneå. 100kr

2 söta fickor baktill

När vi var påväg hem från Haparanda så fick vi stanna mitt på E4:an i 45 minuter pga rånet som inträffat i en bank i Råneå vid 4-tiden idag. 2 stycken med vapen har rånat banken och var på flykt med en bil så polisen hade spärrat av hela E4:an en bit mellan luleå-råneå & råneå-haparanda.
Till slut kom vi hem iallafall. En lugn kväll väntar för min del :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Heeej, ring mig om du ser det här!:D kram! / Emmy

2009-12-10 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback