onsdag 23 december

1 DAG KVAR 

Igår kväll var Linnea på besök, väldigt trevligt att träffa henne nu när hon är hemma över julen igen. Gumman min<3

Christoffer ska åka iväg mot sundsvall (nåt sånt) och köpa en skoter. Hoppas resan går bra och att han kör försiktigt som alla sagt åt honom.

Ska iväg till stan med min pappa och Matilda lite senare, måste fixa sista julklapparna. Jag vet, väldigt sent ute:P Även en förköpsbiljett till Cleo (juldagen) ska köpas om det finns kvar.

Nu tänkte jag öppna chokladkalendern och dela på innehållet med Matilda.



Matilda 19/12 2008 Kl 23:25
15 dagar gammal.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de är ju så kul när de börja hända grejer, när dom börjar säga sina först ord :)

Ja detsamma, Godjul :)

2009-12-23 @ 09:41:18
URL: http://saraknobloch.blogspot.com
Postat av: Toni Junttila

haha fan va fin markus va som tome utan skägg^^

2010-01-06 @ 00:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback