måndag 7 december

Fick ett brev från Luleå Kommun i morse. Öpnnade brevet och där stod det att Matilda blivit tilldelad en plats på Bäckhagens Förskola den 1 februari 2010. Åh vilket härligt besked när dom för några veckor sedan sa att Matilda kanske får vänta till hösten 2010 med att få en dagisplats eftersom det finns få platser. Nu ska jag fylla i blanketterna och acceptera erbjudandet, perfekt med dagiset som ligger närmast oss också.

Är hemma hos min mamma just nu. Tänkte svänga förbi på max och köpa mat på vägen hem lite senare, originalmål 45kr.

Sitter här och tittar igenom alla gamla bilder som finns kvar eftersom detta varit min dator tidigare.


Detta är en av dom första puss-bilderna på mig och Christoffer

Var väldigt mörkhårig förut

Studenten 2008


Jag till vänster


2007

2007

Jag håller i en bebis för första gången någonsin tror jag. Lilla Nelly som idag är 2½ år

Första bilder Christoffer skickade på sig själv till mig :) *fin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback