måndag 21 december

Har varit iväg till stan en sväng idag. Sökte efter en julklapp åt..... MIG! Hittade 1 par byxor som jag blev väldigt kär i.... men ah vi får se ;P

Ni vet mötet jag var på förra veckan? Fick besked idag och det var väldigt positivt. Är väldigt glad nu som kanske en del av er förstår.

Var en snabbis till storheden i eftermiddag med Matilda & Christoffer. Vi köpte julklappar till lillen.
Snart kommer Emmy hit, vi lär nog se på tv och dricka kaffe som vanligt :) Men det är ju trevligt det med. Hon var hit med sin pojkvän igår, trevligt att träffa honom igen, var ett tag sen senast.

Dagens köp på stan:




Har glömt att visa en tröja som jag köpte för ett bra tag sen. Det är den som är på den första bilden men i rosa som syns på bilden längst ner. Väldigt nöjd över den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback