lördag 26 december

Hoppas alla ni som läser min blogg har haft en underbar jul!
Jag har verkligen haft en jul över förväntningarna vilket känns underbart skönt. Massor av fina presenter och god mat, kan nog inte bli så mycket bättre.

Nu är jag hemma som vanligt igen, Matilda är i bensbyn hos sin farmor & farfar. Funderar på att beställa lite mat snart?!

Tänkte visa er lite bilder från julen....
6 stycken presentkort + 4 triss
leksaker + kuomaskor
Matildas morgonrock
Christoffers nya skoter

Mamma & Matilda

Lillebror som tomte utan skägg

Mormor & Matilda
Farmor & Matilda




3 sista bilderna är från juldagen

Juklappar vi fått:
*1 morgonrock till Matilda
*2 morgonrockar till mig
*4 trisslotter
*6 stycken presentkort. Kappahl SAMBO Lindex H&Mx2 Doffi
*Tvål
*Handdukar
*Barnleksaker & böcker
*Kläder
*Kuoma Skor till Matilda
och lite småsaker till....

Vad har du fått i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback