fredag 11 december

Grattis på födelsedagen PAPPA

Min mamma kommer hem till oss om en stund, tänkte fara in till stan en jätte snabbis då, om jag orkar. Nina kommer hit ikväll, vi tänkte ha en tjej kväll :) Det blir säkert skoj


Matildas farmor ska köpa skorna jag hittade åt henne igår. Så snällt av hon :) Lägger ut en bild på hur dom ser ut så kanske det blir lättare för henne att köpa dom. Antingen i färgen svart eller en rosa med mönster (lite åt en knallrosa färgen)

Hade väldigt trevligt med Emmy igår om någon undrar, var ett bra tag sedan jag träffade henne (bortsett från Matildas kalas förra helgen) Så mycket läxor och så lite tid är anledningen.

Nu tänkte jag hitta på något med Matilda en stund innan hon ska sova igen. Trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Va fina skor. har kollat på sådana i torne. tror dom kostade runt 300kr om jag mins rätt.. :P Blir de idol tittande ikväll??

2009-12-11 @ 11:20:36
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback