torsdag 20 augusti

Nu har jag och Matilda precis kommit hem från en prommis till Ica. Matilda verkligen älskar sin nya vagn. När vi var till storheden med morfar tidigare idag så låg hon i vagnen helt tyst i över 1 timme. Och nu när vi promenerade till Ica och tillbaka så låg hon i vagnen helt tyst och tittade omkring sig igen. Gick ut en liten extra sväng för att hon verkade trivas så. Hoppas det håller i sig ;)
Tog lite bilder som jag lovade... Här kommer dom.




En handbroms, bra att ha i rulltrappan bla..
Syns lite av den nya skötväskan jag fått idag. Märke: BRIO 499:-

Chassit, lätt snyggaste barnvagnschassit (min personliga åsikt då)

Sötaste Matilda när hon ligger nöjd i vagnen påväg till ICA

Glömde berätta att Emmy var hit igår kväll. Riktigt trevligt var det, hon for hem vid 23-tiden. Nu är hon här när som helst igen, men den här gången ska hon stanna över natten.
Nu tänkte jag gå bort från datorn. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men den kommer nog funka bra på vintern. Det är många som har en sån vagn och jag tror inte det skulle vara så ifall den är dålig :)Jo det skulle vi kunna göra. Vi kan ju höras mer om det imorn eller på lördag :)

2009-08-20 @ 17:05:40
Postat av: Sara

jag som skrev!

2009-08-20 @ 17:06:02
Postat av: Emma - mamma till william

Va fin vagn, skulle lätt kunna ha en sådan nu.. sålde ni eran gammla vagn?

2009-08-20 @ 17:56:30
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback