onsdag 26 augusti

God kväll
Har lagt Matilda alldeles precis. Hon fick duscha innan hon la sig, hon älskar verkligen det. Hon brukar ta tag i duschen och "duscha sig själv" men sväljer mest allt vatten. hehe, sötaste tjejen alltså.

Har varit iväg till stan idag, med Matildas morfar. Köpte mig en kom-ihåg-tavla, en whiteboard. Jag är så himla glömsk (och Christoffer är inte så mycket till hjälp när det gäller att komma ihåg saker) så nu ska jag börja skriva upp allt viktigt. VÄLDIGT SMART.
Linnéa kom förbi efter vi varit i stan, hon lekte med Matilda medan jag lagade middag åt Christoffer. Väldigt snällt.
Nu är min älskling ute i skogen någonstans i bensbyn och "jagar". Eller ja, han sitter i nå jakt torn och spanar om något djur skulle komma gåendes förbi honom så han får skjuta den stackarn.
Får se om Linnéa kommer förbi ikväll, hon kanske skulle göra det, men annars har jag bara planerat för en lugn hemmakväll. Ska se The Bachelorette (hur det nu stavas) kl 21. Det får man bara inte missa.
Matilda & Christoffer <3

Just ja, beställde 3 bodys & 1 sparkdräkt åt Matilda från Ellos i morse. Fick hem en kupong med 50% rabatt på valfri vara. Då måste man ju passa på. 200:- för allt. Lägger in bilder på dom, skitsöta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback