onsdag 12 augusti

Har varit till stan en sväng idag. Köpte lite kläder till Matilda och en ansiktskräm åt mig. Medan jag var där så for Christoffer & Matilda till bensbyn och fixade med bilen. Påvägen hem åkte vi förbi 7-eleven och köpte en  vegetarisk nudelwok som jag ska värma och äta ikväll. Alla borde smaka en sån, dom är SUPER goda, man kan ta med den hem, kall eller så värmer dom den åt dig där.
Imorgon ska älskling åka ut till stugan med 2 kompisar så jag ska stanna hemma med Matilda.
Ska gå och se efter vad hon gör för bus nu.

Mammas guldklimp!!!  <3

Matilda i sin nya tröja, strumpbyxor & skor

Matilda fick kläder från farmor idag. Riktigt söt mössa & en body.

Köpte 2 par strumpbyxor, 99:- /2-pack

Super-fin tröja 99:-

Söta skor!!?? 79:50:-

Kommentarer
Postat av: sanna

visst är de! fy fan så gott de är.



jösses vad matilda blivit stor! :)

2009-08-12 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback