måndag 31 augusti

Då var det kväll igen vilket betyder att det är dags att blogga lite. Har lagt Matilda alldeles precis, lite tidigare än vanligt men hon verkade trött. Hon är vaken än men tror hon håller på och somnar.
Vi har varit till stan idag(igen), med Matildas morfar och morbror. Köpte en 2-pack pyjamas till Matilda. Kostade 159:- men var sänkt till 49,50:-. Ett fynd med andra ord! Hon har inga pyjamasar heller, alla hon haft är alldeles för små nu.
Det blir en väldigt lugn ikväll för mig, är ganska så trött just nu. Linnéa skulle möjligvis komma och säga hej då innan hon far iväg söderut igen.
Bjuder på lite nya bilder.

gumman i sitt nya nattlinne/pyjamas


En overall i storlek 60 som Matilda hade i vintras/våras, passar en bebis mellan 2-5 månader. Ska sälja den. Hör av dig om du är intresserad, antingen här på bloggen eller 073-8340922

Även en amningskudde ska jag bli av med, lägger ut den här innan jag lägger ut den på blocket.


Hon tog sig upp till ståställning helt själv i sängen. Hjälpte bara henne att ta fast med händerna på rätt ställe


Älskling ringde precis, dom hade slutat jobba för idag. 12 timmar blev det. Får väl se om det blir längre dagar resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Heey jag har inga pengar på telefonen :(( därför skriver jag här nu :) hihi, jag sitter och pluggar matte, USCH! Dudå? Pusskram

2009-09-01 @ 19:25:46
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback