lördag 22 augusti

Vi (jag & Matilda) har varit till stan med mormor idag. Blev inte där så länge för att Matilda behövde få komma hem och sova. Köpte en vinteroverall till henne från Doffi. Lika bra att köpa nu så man slipper göra det senare, plus att storlekarna kan ta slut. En REIMA blev det, 1300kr DYRT, men vi hade ett presentkort från i julas på 600kr så jag behövde betala 700kr för den själv. Fortfarande dyrt tycker jag men dom är ju bra också. Tål allting. Blir bra när hon börjar på dagis till våren då det fortfarande är vinter. En "vanlig" overall från tex, H&M, kappahl eller åhlens kostar mellan 500-700kr så jag kände att jag hellre stoppar dom pengarna på en bra overall som tål att slitas på när vi ändå hade presentkortet. Nu kan hon leka i vattenpölar/snödrivor i timmar utan att bli blöt.
Har precis köpt mig en pizza för att jag inte kunde komma på vad jag skulle laga till middag. Är mätt som s*atan nu, men gott var det.
Matilda ligger och sover. Jag sitter vid datorn, läser reklamblad och ser tv samtidigt.
Älskling kommer hem ikväll!! hurra, finally. Saknar honom <3


Söt bröst-ficka.

Väldigt bra med 2 dragkedjor, enkelt att ta på henne overallen.
Extra hållbart  vid rumpan för att den inte ska gå sönder.

bakifrån

Framifrån. Lite svårt att ta bilder så man verkligen ser hur den ser ut. Färgerna blir så konstiga. Den är iallafall svart/grå/rosa


Kommentarer
Postat av: Sara

Mjo, jag gilla dom! :) vilken snygg overall Matilda har fått!

2009-08-22 @ 17:21:37
URL: http://saraelnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback