fredag 28 augusti

Har varit till stan idag igen, med min syster. Åkte hem när min pappa hade hämtat Matilda från mormor vid 13-tiden. Går inte att beskriva hur glad man blir av att träffa henne igen när hon varit borta ett tag. Nu sover hon.
Älskling kommer hem på ett litet tag, skönt med helg. Sen blir det Piteå för honom hela nästa vecka(mån till fre) Kommer sakna honom såklart.
Har hittat ett par skor & en skinnjacka på stan. Vill ha dom sjukt mycket men känner mig så snål. Har sparat ihop massa pengar nu och ju mer jag har ju snålare blir jag för att jag vill ha kvar pengarna. Skinnjackan finns på Cubus, verkligen superfin, en brun. Skorna finns i smedjan, svarta med en liten klack och lite fodrade inuti så dom är perfekta att ha nu till hösten/vintern. Blir inte att köpa dom just nu men kanske vid ett senare tillfälle. Återstår att se.
Ikväll kommer nog Emmy & hennes kille hit, om dom nu inte ska åka till Piteå istället. Pallan hörde av sig för en stund sen, kan hända att hon också kikar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback