inskrivning på mvc

Vi har varit på inskrivningen idag. Känner mig verkligen nöjd med våran barnmorska, hon var superbra!

Vi var där 1 timme idag och kommer att fara dit den 9 januari igen eftersom dom delar upp inskrivningen i 2 besök.

Dom började med att ta massa prover som jag får svar på vid nästa besök men fick iallafall veta följande:
blodtryck 120/60
järnvärde 134
blodsocker 4,4
vikten håller jag för mig själv ;-)

När bebisen är född så kommer dom på hembesök vilket jag tyckte lät väldigt mysigt. I Gammelstan fick vi själva fara till bvc.

Jag kommer att vara i vecka 29 när vi åker till utlandet och fick grönt kort för att åka dit. Det ska inte påverka mig eller bebis på något sätt, möjligtvis att jag tycker det blir varmt.

Nu är maten klar, ska skynda mig att äta medan jag känner mig lite sugen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni åka..och var?

2012-12-11 @ 18:21:04
Postat av: Anonym

från kati glömde jag heh

2012-12-11 @ 18:21:26
Postat av: Johanna

Mysigt med inskrivning :) Jag tänkte nästan smsa o fråga hur det hade gått. :)

2012-12-11 @ 20:29:25
URL: http://missbettyboop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback