4 december

-23.5 grader hade vi i morse och just nu visar det -20.7. brrr, vad kallt!! Har verkligen fått mig en påminnelse om hur mycket jag hatar kylan idag.

Idag är det ju Matildas födelsedag. Vi klev upp lite tidigare i morse för att hon skulle hinna öppna en present. Hon blev superglad över dockan så hon tog genast på overallen och vi skyndade till dagis där hon så gärna ville visa upp den.

Slutade jobbet redan klockan 13 idag, riktigt skönt med tanke på att jag känner mig på oerhört trött. Vi beslutade oss för att inte ha något firande idag utan vi tar allt på lördag och söndag istället. Passar både oss och alla andra bättre.

Just nu eldar vi för fullt här i huset och Christoffer hämtar mera ved utifrån och fyller på lagret här inne.

Imorgon väntar jobb 7.15-17.15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback