torsdag 3 mars

Har precis storstädat hela lägenheten tillsammans med Matilda. Börjar jobba kl 15 idag så det blir ingen lång dag för henne på dagis eftersom morfar ska hämta henne kl 17.

Har fått mitt vikariat förlängt till början av april. Trivs otroligt bra med dem jag jobbar med och våra vårdtagare så det känns bara roligt. Får hoppas på förlängning efter den här månaden också :-)

Har bytt gardiner till köket igår. Känns som ett helt annat kök när man byter ibland.
Christoffer är i Gällivare och jobbar, han åkte igår och kommer hem imorgon eftermiddag igen.

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Matilda ska få sova om en liten stund iallafall sen får vi se vad som händer.

Ett grattis till Emmy än en gång som fyllde 20 år igår!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga gardiner..vars har du hittat dom??..//syrran/K

2011-03-03 @ 16:54:08
Postat av: LADY J

Hej Marlena. Tänkte bara säga att jag tänker på dig! Har väldigt fullt upp men du är långt ifrån glömd. Så att du vet. Kramis =)

2011-03-19 @ 01:04:29
URL: http://ladyJ.se
Postat av: Emma Boman

det blev jättefint!:)

2011-03-23 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback