onsdag 23 februari

Hej alla trogna bloggläsare som besöker bloggen dagligen fast jag inte bloggat på åratal känns det som.

Christoffer jobbar över idag så jag sitter i soffan och myser framför datorn. Har blivit mer och mer förkyld dom senaste dagarna så det har varit rätt tugnt att jobba.
Har varit ledig idag men jobbar delad tur imorgon. Sen jobbar jag 7 dagar i sträck, lör-fre.

Lilltjejen ligger och sover nu vilket är bra eftersom hon ska upp kl 06 imorgon.

Dom senaste veckorna har bara bestått av jobb jobb jobb.... Har så lite tid över till annat, exempelvis bloggen. Känns så tråkigt eftersom jag gärna vill uppdatera så mycket som möjligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se tv resten av kvällen.. Ha det gott så hörs vi snart igen!!!!
Bjuder på några nyare bilder.



Blev bjudna på middag hos Wiktor, Jennie och Robin


Fina Savannah på besök hos Matilda


En ny filt att mysa i om kvällarna

Har köpt en ny mössa till Matilda som sitter på sin plats. Den andra mössan snurrade bara runt på huvudet. Mindre bra när det varit -30 i veckor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback