fredag 25 februari

Idag är det fredag och jag är ledig från jobbet.
Tänkte åka till storheden och köpa tvättmedel och lite andra grejer som vi behöver. ÖoB hade tvättmedel från VIA till ett bra pris så jag ska fara dit och köpa det.

Ikväll ska jag ut och äta med dom jag jobbar med, ska bli otroligt trevligt.
Köpte en jacka för presentkortet jag hade på Team Sportia igår. En svart skidjacka på rea med ett ordinarie pris på 1300kr.

Hmm, vad mer ska jag skriva.......
Jobbar min sista schemavecka nästa vecka, efter det ska jag fortsätta med kortare vik hos vikariesamordningen. Känns lite tråkigt eftersom jag trivs så bra, men jag kommer ju vara där hela sommaren :D

Nåja, nu ska jag städa och sen rulla iväg till Storheden.

TREVLIG HELG!




Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Va kul att du börjar blogga igen. Är inne varenda dag flera gånger =) Vi måste hitta på något någon dag tycker jag? ::) William fyller år snart och har en present till lilla matilda ännu. Måste bara leta fram den nu efter flytten..



/Emma

2011-02-25 @ 14:57:19
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback