fredag 25 februari

Jag fick smaka ett gott bröd hos en av våra kunder på jobbet. Fick receptet av henne och har nu gjort dom själv. Det är första gången jag bakar bröd så jag känner mig stolt över att dom blev så goda.

Matilda sitter här i soffan tillsammans med mig och Christoffer kommer hem snart.

Har varit till storheden som planerat. Handlade en hel del produkter vi behövde. Allt gick på 298kr



Allt detta + 24-pack toapapper från LAMBI

Blev rekomenderad att använda flytande tvättmedel av en bekant till oss. Har provat en gång och är nu fast bestämd i att aldrig mer köpa något annat. Mina vita mattor i badrummet har aldrig varit vitare och man slipper pulver som ibland kan vara kvar mellan alla kläder. Toppbetyg till flytande VIA. JUST NU----> 25kr/st på ÖoB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback