onsdag 6 april

God morgon!

Jag börjar jobba klockan 16 idag. Skönt att vara uppe redan nu så man hinner göra något under dagen. Matilda hittade precis lite godis i köket så hon sitter här brevid mig i sängen och äter det.

Har fått hem rullgardinen jag beställt till Matilda nya sovrum. En mörkläggande rullgardin är det så det blir perfekt i hennes rum. Älskar alla dessa rullgardiner eftersom de är så fina och praktiska samtidigt. Priset: 560kr.

I måndags var vi till min syster och firade henne på hennes 30-års dag.
I helgen ska vi och fira en 40-åring och en liten tjej som fyller 1 år.

Christoffer byter jobb den 18:e april. Det är väldigt mycket som pågår i våra liv just nu men för en gångs skull så är det faktiskt roliga saker. Vi har båda kämpat hårt i 2 års tid nu. skam den som ger sig innan man nått sina mål.








BASTUN I HUSET

TÄNKTE LÄGGA IN BÄTTRE BILDER PÅ TOALETTEN





VI HAR PLOCKAT BORT KLICKGOLVET OCH LISTERNA PÅ TRAPPEN

UNDER KLICKGOLVET SÅG TRAPPEN UT SÅ HÄR

BLIVANDE RESULTATET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback