måndag 11 april

Christoffer är fortfarande i Gällivare och jobbar, han kommer hem på torsdag eller fredag. Han har jobbat 12 timmar i fredags, 15 timmar i lördags och 18 timmar igår. Är så stolt över honom!!

Har köpt ett nytt köksbord + stolar idag. Hittade en annons där en kille sålde bort bord + stolar billigt så jag ringde honom och sa att jag ville köpa dom. Det hade ringt hur många som helst men jag var den första som han hade tid att svara till så jag fick köpa grejerna av honom. Kul att man har lite flyt ibland..
La även ut mitt köksbord + stolar på blocket tidigare i morse och fick sålt dom direkt till samma pris som jag köpte dom nya.

Vi ska möjligtvis göra bordet vitt vid ett senare tillfälle. Helt nya klädöverdrag ingick till stolarna. Är SUPERNÖJD!
1500kr gick kalaset på och dom pengarna fick jag av mitt köksbord och stolarna så bensin och släp var det enda som egentligen kostade.

Ha en toppenbra kväll...

STOLARNA MED TYGKLÄDSEL


SKINNSTOLAR UTAN TYGKLÄDSEL


DET GAMLA BORDET OCH DOM GAMLA STOLARNA

Kommentarer
Postat av: syrran/K

snyggt

2011-04-11 @ 22:38:22
Postat av: Emma - williams mamma

Sjukt snyggt!! Älskar dom nya stolarna!!

2011-04-12 @ 10:06:45
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback