onsdag 27 oktober

Igår kväll gick vi alla tre till biblioteket här i gammelstan. Vi lånade 7 stycken böcker till Matilda.
En sån här liten bok kostar ca 60-70 kr/st på affärerna så man tjänar ju en hel del på att låna nya böcker vid jämna mellanrum.
Dessutom tyckte Matilda att det var jätte kul att springa omkring med leksaker som fanns på biblioteket.

Plockade bort Matildas prinsesstält för ett antal månader sen men nu har jag tagit fram den igen. Hon älskar den som aldrig förr.
Brukar även byta ut böcker i hennes boklåda så att det inte alltid är samma böcker i den. Räcker ju med några stycken åt gången.

Nu ska jag gå till köket och hämta böckerna, sen blir det en hel dag med pluggande. Har ett stort arbete i svenskan som måste göras. Har som tur är 3 extra dagar på mig eftersom jag redan gjort bort religon-arbetet jag har den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback