onsdag 13 oktober

En trött Marlena bloggar!
Har varit på IKEA och köpt en säng idag. Åkte dit vid 11-tiden och kom hem för ett tag sen. Traskade runt på affärerna i finland också. Hittade dock inte så mycket mer än godis ;)

Nu sover Matilda och jag har precis byggt ihop hennes nya säng. Sålde spjälsängen igår så nu ska hon bli en stor tjej med en större säng. Imorgon börjar vi träna på att sova i den.
Som tur är har hon en resesäng som reserv ifall det inte går så bra.

Glömde säga jag var och städade på Matildas dagis tillsammans med pedagogerna och andra föräldrar igår. I drygt 2 timmar höll vi på att tvätta leksaker, dammsuga, byta sängkläder och rensa förråd. Efteråt fick vi en kopp kaffe och smörgås.

Nu ska jag gå och dö i min säng hade jag tänkt..




Lägger in bättre bilder på sängen när den är på sin plats i Matildas rum.

Barntallrikar med lagom höga kanter

En nattlampa som ska upp på väggen brevid den nya sängen

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint.. Har tänkt köpa exakt den till william, lustigt värre ;D HAHA

2010-10-13 @ 22:43:59
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback