måndag 25 oktober

Christoffer har varit och handlat med Matilda idag. Bland annat en pumpa hade han handlat hem.

Middagen bestod av fläskfilé & pommes + såser. Enkelt och väldigt gott.

Även jag åkte iväg med Matilda och gick på några affärer. Köpte en duk, ljus, hudkräm och lite annat smått. Hittade en julklapp till Matildas farmor. Lite tidigt för julklappar kanske men lika bra att göra bort det i god tid, speciellt om man råkar hitta något i butikerna.
För första gången på vääääääldigt länge så somnade Matilda i barnvagnen när jag traskade runt på affärerna. I ca 30 minuter låg hon där och sov, sen var det dags att sätta sig i bilen igen så jag fick väcka henne. GULLUNGE!!






Ett tips till er som gillar hudkrämer som lukar gott! Den här gör det.
Säljs bland annat på DollarStore.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt gjort med pumpan =) Du har lika dana ljushållare eller vad dom heter eller det liknar iaf dom jag har. Hihi =)



/emma

2010-10-26 @ 14:17:52
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback