torsdag 11 november

Igår kväll var jag och min syster till Piteå på Me and I träffen. Inte så kul att köra bil i snöovädret men det gick bra. Kom hem kring 21-tiden.

Idag ska jag plugga plugga plugga.. Christoffer tog bilen till jobbet i morse så jag kan inte åka någonstans men det kanske är lika bra.

Imorgon är det IDOL som gäller, inte live på plats men på tv. Funderar på att styra upp en middag och IDOL med min syster.

Emma och William var över en sväng igår. Så söta våra ungar är, dom lekte jaga med varann. Dock tyckte båda att det var roligare att bli jagad än att jaga.
















Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade du nå kläder? :) Hoppas ni hade trevligt. Fina bilder...



2010-11-11 @ 09:50:02
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback