tisdag 9 november

Har precis lagt undan böcker eftersom jag pluggat färdig för idag. Känner mig nöjd eftersom jag kommit långt med arbetet och det ska in först på fredag. Hoppas det fortsätter i samma takt så ska det nog gå bra.

Matilda är på dagis as usual. Dom ska börja ta henne till den riktiga toaletten efter sovstunder och måltider. Hon har kissat i toaletten och pottan här hemma flera gånger så vi ska börja träna på riktigt nu, lite smått iallafall.
Vällingen ska vi dra ner på från ikväll eftersom det bidrar till att man kissar väldigt ofta. Det är ju en födel att ge gröt istället och på det sättet minsta kisseriet.

Ska åka till storheden nu tänkte jag, ska köpa en vas därifrån. Senare kommer min mamma hit och hälsar på.






Måste bara påpeka att ni läsare fortfarande är dåliga på att lämna avtryck efter er. En liten kommentar om något skadar inte. Det är många som läser varje dag men bland kommentarerna syns knappt någon.
Ni får självklart läsa hur ofta ni vill även utan att kommentera men jag blir glad för alla få kommentarer jag får.

Kramar /Marlena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback