tisdag 23 november

Igår jobbade jag min första dag på MAX. Det gick bra men väldigt mycket att göra och lära sig på en gång. Hoppas jag lär mig fort så blir det nog lite lättare.

Idag har jag varit på praktiken, dag 1 även där. Har fått en helt underbar handledare så det känns bra. Ca 5 veckor ska jag ha praktik där.

Eftersom det är inom hemtjänsten jag har praktik så är vi ute en hel del och jag har inga täckbyxor. Frös när vi var ut idag så jag åkte och köpte ett par täckbyxor på Storheden direkt efter praktiken. Nu ska jag inte frysa mer!!!

Klockan 15 ska jag hämta hem Matilda och sen kommer Emma och William hit. Senare får vi se vad som händer

Köpte 2 par vantar från Finland i helgen. 60kr för dom i skinn och 100kr för dom rosa tjockare handskarna.



Alla täckbyxor jag hittade kostade mellan 700-1500kr. Köpte därför detta set för 850kr med både jacka & byxa. Jackan var ju helt okej så den blir perfekt när man ska ut till Christoffers föräldrars stuga eller liknande i vinter.

Nu ska jag göra MAX-tester på internet för att bli ännu lite klokare när det är dags att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback