tisdag 2 november

Helgen har varit helt underbar precis som jag kände på mig att den skulle vara.
Den här veckan känns däremot väldigt tung eftersom jag har så mycket att göra! Vill bara lägga mig i sängen med huvudet under kudden och skita i allt. Vet inte hur jag ska lyckas peppa mig själv.

Som pricken över i:et så gick ALLT åt skogen för mig igår.
Jag ramlade med cykeln på morgonen
Fick ett nej till plastfyllningen av tandläkaren eftersom gluggen är för liten (enligt honom)
Fick reda på att jag får betala 3000kr för att göra det hos en privat tandläkare
Min kamera gick sönder
LIVET ÄR BARA FÖR UNDERBART IBLAND, ELLER HUR!?

Christoffer åker till Gällivare idag så vi blir ensamma igen. Ganska bra att han åker dit så att jag får mer tid att plugga.

En positiv sak i allt det dåliga är att jag sålde en del babykläder och annat för 420kr igår.
Det behövs kan jag säga, har endast fått barnbidrag de senaste 2 månaderna. Men det betyder ju att jag får mer när det väl kommer igång igen.

Bjuder er på lite blandade bilder från förra veckan

Köpte ett bäddset till Matilda i lördags + födelsedagspresenter till den 4 december då hon blir 2år.






Matilda fick massor av kläder, mest ytterkläder av Annikas bekant i fredags. Hon älskar den Rosa jackan som syns på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback