måndag 8 november

Vi kom hem från stan alldeles nyss. Har äntligen hittat en mössa till Matilda. Blev en REIMA mössa från Doffi för 280kr.

Emma och William har varit förbi idag. Dom kom strax efter 15 och for när vi skulle åka till stan.
Snart ska Matilda lägga sig och för våran del blir det en lugn kväll.

Nästa vecka på tisdag ska Matilda fotograferas på dagis. Ska bli så kul att få hennes första dagisfoton.

På tal om ingenting så fick jag hem ett reklamblad idag där jag såg min kamera som jag köpte förra veckan för 500kr billigare. Jag åkte till butiken och bad om att få mellanskillnaden tillbaka eftersom jag köpte kameran för några dagar sedan. Det gick bra så nu är vi 500kr rikare igen, bra bra!! Jag är nöjd.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback