måndag 22 november

Hej!
Som ni ser så har jag inte haft tid att blogga så mycket under dom senaste dagarna.
I fredags hade jag massor av prov som ni säkert redan vet 
I lördags var jag till Haparanda med mamma och syster.
Och igår gjorde jag ett 6-timmars prov i svenska B... ja kort och gott så tar allt annat upp min tid.

Matildas dagis har stängt idag så hon är hemma med mig. Klockan 14 kommer min mamma hit eftersom jag ska iväg och jobba. Har förresten fått en jobb på max, ska jobba extra i december bland annat.
Matilda är iallafall frisk nu så imorgon blir det mest troligt dagis som planerat.

Hinner inte skriva så mycket mer nu, Matilda sover och jag måste hinna duscha och fixa till mig.

Puss&Kram på er så hörs vi snart igen.

Svar på en kommentar:
Jag pluggar kurser som jag har kvar från gymnasiet. Hade en jobbig period under gymnasietiden så en del kurser blev ogjorda. Nu har jag iallafall tagit tag i det och blir färdig på julafton 2010 :)

Vi fikade på ett café i Finland


Matilda har fått nya regnkläder till nästa år. Köpte dom på rea, 50%



Köpt från Finland i lördags.

Har inte hunnit lägga ut bilder på en spjälsäng och en docka som Matilda fått.





Sjuklingen




Så här blev det nya golvet i rummet som vi tapetserade förra helgen. Hemma hos Christoffers föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback