söndag 30 maj

Idag har vi kommit hem från bensbyn. Har varit där hela helgen.
I fredags såg vi på tv och tog det väldigt lugnt och igår hälsade vi på hos Anders & Carola och såg Eurovision Song Contest med min syster Nina på kvällen. 

Vi har ätit för en stund sen (tacos), varit ut och kört bil och lekt med Matilda i lekparken.
Min mamma och syster var förbi hit och åt tårta vid 14-tiden, det är ju morsdag idag ni vet. Även jag blev firad med tårta och en fin present från min kära dotter Matilda



Fina Savannah

Min morsdags tårta


Min morsdags present från Matilda <3

Söthjärtat tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint linne. vart har du köpt det ?:)

2010-05-30 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback