tisdag 15 mars

Nu har jag precis hämtat lilltjejen från dagis. Det hade gått jätte bra för henne där idag. Har valt att ha henne där mellan kl 9-15 mån-fre, känns som en perfekt tid för både mig och henne.

Själv har jag pluggat hela dagen. Det har gått helt okej, lite svårt att komma igång med allting när man aldrig läst på distans tidigare.

Pratade med Emmy i telefon tidigare, hon har köpt en hund i fredags. En chihuahua som är 12cm hög, en liten bebis-hund med andra ord. Imorgon kommer hon och hunden(Alice) på besök.

I eftermiddag ska vi iväg till storheden en snabbis, måste köpa några smågrejer för att få datorbordet på rätt höjd nu när jag köpt en ny kontorsstol. Är väldigt nöjd med stolen för övrigt, riktigt skön att sitta på under hela dagen man studerar. 
MAGNUS heter den och kommer från Jysk.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback