onsdag 3 februari

Nu ligger lilla gumman och sover, jag tvättar kläder. Blir nog en tidig kväll för mig, är så himla trött. Ganska jobbigt med inskolning på dagis, och utöver det så har jag ju massa andra saker som måste göras.

Jag har gjort en "hemsida" till Matilda som hon ska ha på dagis. Alla barn har en var sin sådan. Det är ett A4 papper som man klistrar fast bilder på som betyder något för Matilda och sen plastar dom in det på dagiset. Väldigt fint tycker jag, om hon är ledsen någon gång så kanske det hjälper att se en bild på mamma & pappa


Hade inga framkallade bilder på mormor & morfar så det blev tyvärr bara farmor & farfar.

**********************************************************




Alla vet väl vem bloggaren Kissie är.. Inte så ofta man ser henne osminkad, kan nästan inte tro att det är samma tjej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback