onsdag 22 december


Får återigen säga att jag inte haft tid för bloggen. Jag har varit extremt sjuk från fre-tis, nu börjar det dock äntligen ge sig lite men en rinnig näsa, lock för öronen och en hängig känsla i kroppen får jag leva med.
Min stackars lilla tjej har också varit sjuk och kräkts flera gånger, senast idag.

Igår for jag till stan och handlade de flesta julklapparna. Inte kul att gå runt där när man är sjuk men jag kände mig helt enkelt tvungen att fara så fort jag kände mig liiiiiite bättre. Nu har vi 3 klappar kvar. Just nu ca 16 klappar under granen.

Har gjort mitt slutprov i psykologi idag. 2 dagar tidigare än beräknat eftersom jag vill göra annat än skriva prov på självaste julafton, dagen är nog kort som den är när man ska till 3 olika ställen. Känns bra att ha det bortgjort men lite nervös över hur det gått.
På fredag är det sista dagen på sista kursen och sen har jag 1 vecka praktik kvar.

Nåja, jag hinner inte skriva så mycket nu men jag lovar att bjuda på lite nya bilder ikväll :) KIKA IN DÅ!


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det verkar vända för dig nu Marlena, men inte kul att lillan har kräkts igen. Ajabaja för kräk! Bra att du gjort bort provet före julafton. Vi hörs!! En hängig, febrig och hostig farmor.

2010-12-22 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback