onsdag 15 december

HEJ

Har som vanligt väldigt mycket att göra. Fick ställa upp och jobba på Max igår mellan 12:30-18:30, på min enda lediga dag.
Har praktik idag men börjar först kl 17 och jobbar till 21.

Har varit en sväng till stan idag. Köpte 2 julklappar åt Christoffer. Nu är hans och hans föräldrars julklappar fixade, resten kvar till någon annan dag.

Har även bokat 2 pass på Max, den 26 december & 2 januari.
26 december: kl 11-19  ca2800kr
2 januari: kl 17-19:30 ca 2500kr
Bra betalt för så få timmar så jag var bara tvungen att boka dom passen.

Hinner inte blogga så mycket mer nu utan tänkte bara skriva något litet för att visa att jag lever.
1 vecka studier och 2 veckor praktik kvar, sen är jag klar!!


Svar till Jessica : Jag skickar ett sms till dig om en stund, så fort jag får lite tid över. Haha! Bjud över oss någon dag så kommer vi och hälsar på, håller med dig om att det börjar vara dags att ses snart. Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Fick inget sms :( haha

Det slog mig nu att enda dagen vi har möjlighet att ta emot besök är typ i eftermiddag/kväll? tror ja?

Sen kommer Markus bror m.familj från Norge på Fre eller lörd och åker efter nyår så då lär det bli att hänga med dom :)

2010-12-16 @ 09:40:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback