måndag 6 december

Hinner tyvärr inte uppdatera ett inlägg med bilder just nu men jag kan skriva ett snabbt inlägg.

Har haft praktik i torsdags, fredags, lördags och söndags. Idag har jag varit ledig men haft massor av plugg istället. Imorgon jobbar jag på Max och på onsdag är det dags för praktik igen.

Vi hade kalas mellan kl 15-19 i lördags. Alla bjudna kom samtidigt så vi var alldeles för många i vår lilla lägenhet. Känner ett stort sug på att flytta härifrån just nu. Snart får vi förhoppningsvis göra det.
Matilda fick sååååå mycket fina presenter men jag måste plocka bort en del gammalt och ersätta med nytt eftersom det blir alledes för mycket grejer i rummet.

Ett stort TACK till alla som firade Matilda på hennes 2-års dag


Idag firades Matilda på dagis med både sång och prestent. Hon fick ett litet mjukisdjur.

Vi har köpt en ny soffa idag. Fin men stor, alltså ännu en anledning att flytta till något större så att soffan ryms bättre. Egentligen är det ju sängen i vardagsrummet som tar stor plats så vi behöver ett extra rum.
Ska lägga in bilder på soffan och kalaset imorgon, kan lova till 99% att jag fixar det innan 15:30 imorgon eftersom jag börjar jobba då.

Kika in vid 15 imorgon igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback