tisdag 6 april

Har alldeles precis kommit hem. Vi har varit iväg och hämtat Matilda från min mamma, lämnat en sak till min pappa och hälsat på hos Anders och Carola(Christoffers faster). Lämnade babysittern till dom eftersom lilla Savanna säkert snart dyker upp.

Har pluggat under dagen, 6½timme. Allt går som det ska än så länge.

Var in på Parelle på storheden förra veckan och fick hem prover på 3 olika hudkrämer. 2 av dom passade inte mig men 1 var perfekt. Det går reklam om den på tv nu också märkte jag tidigare idag. BIOTHERM Aquasource skin perfection heter den. Köpte en sådan idag, 450:-. Lätt värt det eftersom den passar mig perfekt!!


Imorgon blir det plugg som vanligt, har ett större prov på fredag. Mer än det har jag inte hunnit planera in så vi får se.

Ha en toppenbra kväll och missa inte Desperare Housewives


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback