onsdag 14 april

Sitter i köket hemma och pluggar just nu, har gjort det sen 9. Klockan 17 har jag tid hos frisören, ska klippa mig.

Igår föddes lilla Savanna. Carola (Christoffers faster) och Anders första gemensamma barn. Otroligt mycket grattis till er!!
Allt verkat ha gått bra och vi har hunnit förbereda en present redan för några dagar sen som dom ska få när dom kommit hem och vill ha besök. Ska visa presenten för er läsare vid ett senare tillfälle. Tror faktiskt att någon av er kan bli inspirerad av den. rolig och annorlunda present.

Nu ska jag fortsätta plugga eftersom jag har 2 stora prov på fredag.

Vi får se vad det blir för frisyr hos frissan senare idag!!  ;D Kan garantera något annorlunda.


Matilda<3 - min solstråle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback