måndag 19 april

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag..
I fredags hade vi en myskväll hemma, lördagskvällen tillbringade vi i bensbyn och igår bjöd vi mina föräldrar på en 3-rätters middag. På kvällen såg vi en film och mumsade i oss godis, chips & dipp.

Har precis kommit hem från stan och plockat fram studieböckerna. Ska börja med uppgiften som ska in på fredag. Senare kommer Emmy förbi på en fika.

Den här snygga tröjan från Bondelid fick jag av min svärmor, Matildas farmor.

Matildas gammelgammelfarmor har gjort den här fina mattan till Matilda.


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Tack, inte är den så fin bloggen ännu men den ska fixas i veckan. Jo hoppas william blir frisk snart, skulle vara skönt om han hinner bli frisk innan vi kommer till luleå igen. Va fin matta matilda fick :)

/KRam emma

2010-04-19 @ 13:31:12
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback